Quand Je Serai Petit (2012)

Alternatieve titel: Twice Upon a Time

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Jean-Paul Rouve
met Jean-Paul Rouve, Benoît Poelvoorde en Arly Jover

Mathias is 40 jaar en op rondreis. Bij toeval ontmoet hij een kind dat hem vreemd genoeg doet denken aan hemzelf op diezelfde leeftijd. Diep ontroerd door de ontmoeting begint hij aan een zinloze zoektocht, in de voetsporen van de kleine jongen, die zijn hele bestaan en zijn familiaal geluk wel eens op z'n kop zou kunnen zetten... Maar wat als je je jeugd zou kunnen herbeleven? Zou je de gang van zaken kunnen veranderen?