Captain Battle: Legacy War (2013)

1 stem

Actie / Oorlog

geregisseerd door David Palmieri
met Cuyle Carvin, Andrew J McGuinness en Marlene Mc'Cohen

Sam Battle stapt in de voetsporen van zijn overgrootvader, een superheld uit de Tweede Wereldoorlog, die bekend staat als 'Captain Battle'. Hij aanvaardt een experimenteel geneesmiddel van het leger. Het middel maakt van hem een superwezen met meer kracht, behendigheid en intelligentie dan een normaal mens. Na zijn diensttijd keert hij terug naar zijn geboortestad, die in handen is gevallen van meedogenloze neonazi's die dienen onder de 'Necromancer'. Ze zijn van plan om het Derde Rijk weer op te richten door Himmler tot leven te brengen. Alleen Sam, de nieuwe Captain Battle, is in staat om ze tegen te houden.