Am Ende des Tages (2011)

Oostenrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Peter Payer
met Simon Schwarz, Anna Unterberger en Nicholas Ofczarek

Wanneer de stress en spanning van de aankomende verkiezingen zijn tol beginnen te eisen besluit de gladde welbespraakte politicus Robert Janacek een romantisch weekend door te brengen met zijn zwangere vrouw in een vakantiehuisje in de Tiroler Alpen. De reis blijkt echter alles behalve onspannend te verlopen, ze worden namelijk gevolgd. Wanneer Robert de stalker bij een wegrestaurant confonteert blijkt het zijn jeugdvriend Wolfgang te zijn. Robert is in verlegenheid gebracht maar probeert Wolfgang toch op een vriendelijke manier te dumpen. Maar Wolfgang, die zich steeds vreemder begint te gedragen, is vastbesloten om Robert te confronteren met de gevolgen van de daden uit zijn verleden.