Fast Life (1929)

geregisseerd door John Francis Dillon
met Douglas Fairbanks Jr., Loretta Young en William Holden

Douglas Stratton en Patricia Mason zijn in het geheim getrouwd. Ze zijn van plan om naar bed te gaan als plots Patrica’s afgewezen vrijer Rodney Hall hen stoort door via het raam naar binnen te klimmen. Er volgt een gevecht. Daarna wordt Rodney dood aangetroffen. Hoofdverdachte Douglas wordt vervolgens veroordeeld tot de elektrische stoel. Maar Paul Palmer, de zoon van de gouverneur en neef van de gevangenisbewaker, heeft eigenlijk Rodney gedood. Paul zwijgt in de hoop met Patricia te kunnen trouwen als Douglas er niet meer is.