Fugitive in the Sky (1936)

Drama / Mystery

geregisseerd door Nick Grinde
met Jean Muir, Warren Hull en Gordon Oliver

De journalist Terry Brewer gaat naar het vliegveld van Los Angeles om afscheid te nemen van zijn geliefde Rita Moore, die stewardess is. Terry merkt onder de passagiers de G-man Mike Phelan op en hij is in de veronderstelling, dat Phelan op het spoor is van een crimineel. Terry besluit daarom om mee te vliegen omdat hij een verhaal verwacht. Wanneer het toestel een tussenstop in New Mexico maakt, koopt de passagiere Tristo een jachtmes van een indiaan. Later die nacht benadert een schimmige figuur de slapende Ramon Duval en steekt een mes in zijn hart. Phelan neemt de leiding over de situatie en hij begint de passagiers te ondervragen.