I'm Not Jesus Mommy (2010)

Alternatieve titels: Devil's Angel | Man Made

Drama / Thriller

geregisseerd door Vaughn Juares
met Charles Hubbell, Bridget McGrath en Joseph Andrew Schneider

Kimberly wil per se een eigen kind te hebben. Na het herstellen van kanker lijken de mogelijkheden daarvoor erg klein. Maar het eerste succesvolle menselijke kloonproject, biedt alsnog een zoon, David. Zeven jaar na de geboorte van David, wordt de Aarde geplaagd door oorlogen, hongersnood en allerlei soorten natuurrampen. Kimberly moet vechten om te overleven en haar grootste zorg is de opvoeding van haar zoon. Maar wat is er met hem aan de hand?