Crawlspace (2013)

Alternatieve titel: The Attic

Horror

geregisseerd door Josh Stolberg
met Lori Loughlin, Steven Weber en Jonathan Silverman

In een charmante rustige buitenwijk hebben Tim en Susan hun droomhuis gevonden. Tijdens de verhuizing, waarbij hun dochter Kayla en zonen Shane en Taylor helpen, ontdekt Tim het duistere verleden van het huis. Twee kleine kinderen zijn verdronken in het zwembad waarna de ouders gedwongen waren te verhuizen. Een reeks aan angstaanjagende gebeurtenissen brengt het inzicht dat er iets goed mis is. Buiten medeweten van hen huist er een ongenode gast. Alan, de gestoorde vorige eigenaar is teruggekeerd...

avatar van Spartaan1986
Op andere sites staat een heel ander plot

Beide klinken aantrekkelijk overigens.

Reinbo
Is dat andere plot niet van deze: Crawlspace (1986)

Reinbo schreef:
Is dat andere plot niet van deze: Crawlspace (1986)

Klinkt wel een beetje hetzelfde als die ik vond:

Steve Weber ("The Shining", "Desperation"), Jonathan Silverman, Lori Loughlin, Nicole Moore and Sterling Beaumon star in the this film about "a killer terrorizing a family living in his foreclosed house."

avatar van tattoobob
Zeker weer eentje om naar uit te kijken!!

avatar van Spartaan1986
Gaat deze ooit nog eens uit komen? Duurt wel erg lang zo