Savage Hunt (1980)

Verenigde Staten / Griekenland
Actie / Thriller

geregisseerd door Romano Scavolini
met George Ayer, Mairi Hronopoulou en Allen Lieb

Adam keert terug naar de Verenigde Staten vanuit Griekenland. Als hij een fotorolletje toegestopt krijgt wordt hij tegen zijn wil in betrokken bij het verzet tegen de militaire dictatuur die het land in zijn greep heeft. Op Amerikaanse bodem krijgt hij de politie en de CIA achter zich aan, maar Adam laat zich niet makkelijk vangen.

avatar van Lui
Lui (crew)
Rommelige misdaad/thriller die nooit spannend wordt. De hoofdpersoon blijkt niet de slimste te zijn en laat zich op het vliegveld een vreemd pakketje toestoppen waarvan hij de inhoud niet kent. Vervolgens gaat hij doodleuk met het pakketje door de controle. Door de hippe jaren '80 soundtrack en de martelscene is dit een redelijk interessante film.