Secrets of the Mountain (2010)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Douglas Barr
met Paige Turco, Barry Bostwick en Shawn Christian

Ergens tussen haar veeleisende carrière, de aankomende trouwerij van haar ex en het drukke schema rond haar kinderen merkt Dana James (Paige Turco) dat haar hechte familie uit elkaar aan het vallen is. De familie gaat op een trip nadat Dana een onverwachtse aanbieding heeft gekregen om het berggebied van haar familie te kopen. Als ze er aankomen, ontdekken ze al snel dat de berg veel meer is dan het lijkt. Een oud geheim en een speurtocht naar een verborgen schat zal de familie als nooit te voren op de proef stellen.