The Millennium Bug (2011)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Kenneth Cran
met John Charles Meyer, Jessica Simons en Christine Haeberman

De familie Haskin probeert de waanzin rondom het millenium te ontvluchten door naar de geïsoleerde bossen van de Sierra Diablos bergen te gaan. Maar ook hier zijn ze niet verlost van de gekte en de terreur. Ze worden ontvoerd door de Crawfords, een gemene boerenfamilie, en moeten vechten voor hun leven. Maar niemand van hen is zich er van bewust dat de monsterlijke nachtmerrie die schuilgaat in het diepste van de aarde op het punt staat uit te barsten.

avatar van glimmerman2000
Enkel de sfeer in deze Horror is te pruimen, verder is het van een zeer lage kwaliteit!

Het verhaal is flinterdun, en ook de kills, alsmede het bloed zijn om te huilen!...Echt ongelooflijk dat de score nog zo hoog is op ''IMDB''

Ik laat het hier bij..SLECHT!