Cowgirls n' Angels (2012)

Familie

geregisseerd door Timothy Armstrong
met Bailee Madison, Jackson Rathbone en James Cromwell

"Cowgirls n' Angels" vertelt het verhaal van Ida, een opstandig jong meisje dat er van droomt ooit haar vader te vinden, een rodeorijder. Tijdens de zoektocht naar haar vader komt ze in contact met de 'Sweethearts of Rodeo', een team van jonge vrouwelijke rodeorijders dat gerund wordt door voormalig rodeo-ster Terence Parker. Terence, die meteen het talent van Ida inziet, neemt haar direct onder zijn hoede. Ida heeft haar nieuwe passie gevonden en komt terecht in een warm nest van mensen, een nieuwe familie die om haar lijkt te geven, en misschien vindt ze nu zelfs wel het soort vader waar ze altijd naar opzoek was.

Standaard RTL 4 familie drama nog niet eens echt slecht.

Leuke Familie film

avatar van schumacher
Idd, leuke familie film, zo zijn er al veel gemaakt natuurlijk maar neemt niet weg het nog oke was met uiteraard of wat dacht u een happy end .

avatar van Donkerwoud
Klinkt als een goedkope softporno..