Art History (2011)

geregisseerd door Joe Swanberg
met Josephine Decker, Joe Swanberg en Kent Osborne

Een kleine filmcrew draait een aantal seksscènes voor een film. Enkelen van deze crew hebben op hun beurt een eigen affaire. De jaloerse regisseur reageert hierop door zijn eigen project te saboteren.

avatar van Ste*
Typische (Swanberg-)mumblecore, omdat er wat onderhuidse spanningen en (laat dat maar aan hem over) bloot en seks inzit. Het film in een film idee is ook best geinig. Verder niet al te boeiend. Heb 'm gekeken tijdens een spelletje (computer)hartenjagen, omdat het anders toch wel een lange droge zit is, en eigenlijk gaat dat prima zonder iets te missen.

Best kijkbaar, maar afgezet tegenover andere 'echte' films is hier natuurlijk minimaal werk in gestoken, dus 2* lijkt me voor een mumblecore als deze voldoende.