Paranormal Incident (2011)

Thriller

geregisseerd door Matthew Bolton
met Chelsea Vincent, Brett Edwards en Derrick Scott

Na een massale zelfmoord is het beruchte Odenbrook sanatorium gesloten. Zestig jaar later gaan zes studenten gewapend met camera's en opnameapparatuur het gesticht binnen om het bestaan van het paranormale te bewijzen. Het draait echter uit op een nachtmerrie. Dagen later, wanneer vijf van de zes vrienden vermist worden, moet de enige overlevende middels de beelden zijn naam zien te zuiveren en uitzoeken wat er precies is gebeurd.

avatar van mcdaktari
Het is dan wel weer de zoveelste in dit genre maar ik kan het toch niet laten om deze te gaan kijken. Wie weet is het toch onverwacht een goeie spannende thriller, al vrees ik het tegendeel, maar ik waag de gok toch maar.

avatar van WaynesW
13 in 1 dozijn.

Laat maar.

0/5

Tja, leuk. Maar meer ook niet.

Het heeft echt wat weg van grave Encounters maar is het dan net niet.
Ik heb me toch wel anderhalf uur vermaakt en er zit toch wel een verassend einde aan de film, dus toch 2 sterren.

avatar van mcdaktari
Ja ik moest ook meteen aan "grave Encounters" denken toen ik de beschrijving las.

avatar van Daan258
Heb hem alleen gekeken omdat ik me behoorlijk verveelde, kzou hem anders nooit kijken.
Idd lijkt het een klein beetje op grave encounters, maar die is wel stukken beter dan deze.
Hij werd gewoon nooit spannend en had ook geen schrikmomenten.
Dit was gewoon helemaal niks.