• 8.293.887 stemmen

Thriller | 82 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Matthew Bolton

Met onder meer: Amanda Barton, Thomas Downey en Katrina Kemp

IMDb beoordeling: 3,0 (881)

Plot Paranormal Incident

"Somethings don't want to be found"

Na een massale zelfmoord is het beruchte Odenbrook sanatorium gesloten. Zestig jaar later gaan zes studenten gewapend met camera's en opnameapparatuur het gesticht binnen om het bestaan van het paranormale te bewijzen. Het draait echter uit op een nachtmerrie. Dagen later, wanneer vijf van de zes vrienden vermist worden, moet de enige overlevende middels de beelden zijn naam zien te zuiveren en uitzoeken wat er precies is gebeurd.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Het is dan wel weer de zoveelste in dit genre maar ik kan het toch niet laten om deze te gaan kijken. Wie weet is het toch onverwacht een goeie spannende thriller, al vrees ik het tegendeel, maar ik waag de gok toch maar.

avatar van WaynesW

WaynesW

13 in 1 dozijn.

Laat maar.

0/5

avatar van avseq01

avseq01

Tja, leuk. Maar meer ook niet.

Het heeft echt wat weg van grave Encounters maar is het dan net niet.

Ik heb me toch wel anderhalf uur vermaakt en er zit toch wel een verassend einde aan de film, dus toch 2 sterren.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Ja ik moest ook meteen aan "grave Encounters" denken toen ik de beschrijving las.

avatar van Daan258

Daan258

Heb hem alleen gekeken omdat ik me behoorlijk verveelde, kzou hem anders nooit kijken.

Idd lijkt het een klein beetje op grave encounters, maar die is wel stukken beter dan deze.

Hij werd gewoon nooit spannend en had ook geen schrikmomenten.

Dit was gewoon helemaal niks.