Last Call (2012)

geregisseerd door Greg Garthe
met Travis Van Winkle, Ryan Hansen en Christopher Lloyd

Danny en Phil O'Donell zijn een stel luie neven die toevallig familie zijn van de dwaze Ier Pete O'Donnell die een slechtlopende pub heeft op Long Island. De bar draait verlies en Pete zit zwaar in de schulden. Dan maakt hij de fout om opgepakt te worden voor dronkenschap. Hij belandt in de gevangenis net op het moment dat de banken de pub willen sluiten. Pete doet een beroep op Danny en Phil om de bar draaiende te houden en zo de familie uit de financiële armoede te redden. Het enige probleem is dat Pete al het merendeel van zijn klanten heeft weggejaagd en er een onmogelijke situatie is ontstaan.

avatar van jarno1975
Red band trailer (Vimeo)

Ook met Diora Baird, Clint Howard, Tara Reid en Tom Arnold.

avatar van Gang_Star
Een komedie waarin de eigenaar zich in de nesten werkt en zijn zoon uiteindelijk de zaak probeert te redden. Bier schenken aan minderjarigen en het inzetten van strippers zijn enkele voorbeelden hoe de zaak gered moet worden, maar zoals verwacht verloopt dat ook niet zoals gehoopt. Qua niveau is het erg matig, vooral heel erg flauw. Zo is de grap met de toeter op de fiets tenenkrommend en zeer kinderachtig. Op dat moment wilde ik eigenlijk de film uitzetten, maar ik ben geen liefhebber om een film tussentijds te stoppen. Had ik hem wel uitgezet dan had ik overigens niks gemist. Dat deze persoon uiteindelijk nog van zijn fiets valt nadat hij slipt, is dan nog een hoogtepunt. Je zou bijna denken dat hij dat verdiende vanwege dat irritante getoeter. Van de aanwezige cast (waarvan er toch een hoop bekende namen in meedoen) is eigenlijk Christopher Lloyd als enige nog een beetje leuk in zijn rol. De scenes waarin hij een pinautomaat te lijf gaat en de poging tot ontsnapping uit het raam zijn voornamelijk de hoogtepunten in deze film.