Raw Justice (1994)

Alternatieve titel: Good Cop, Bad Cop

Actie / Misdaad

geregisseerd door David A. Prior
met David Keith, Robert Hays en Pamela Anderson

De dochter van Stiles, Donna, is vermoord op de nacht nadat ze een date had met de verlegen Mitch. Natuurlijk is hij daardoor de grootste verdachte. Als Mitch op borgtocht vrij komt, huurt stiles een ex-agent (Mace) in om hem te volgen. Mace komt er al snel achter dat er iemand achter Mitch aan zit, maar niet alleen achter Mitch, ook achter Mace zelf en achter een prostituee, Sarah, zodra zij samen zijn gezien.

avatar van Jordy
oeh er was nog zo'n slechte softporno film met Pam, even toevoegen

neo (crew)
zker naked souls

tovenaar
yep, das naked souls,

die kon je altijd in dubbelpakje kopen met Barb Wire

damon
toen zag ze er nog mooi uit ...

avatar van sinterklaas
Niet zo'n superfilm maar anderson is wel lekker heet. En volgens mij is dit inderdaad een soft-porno film.

avatar van DiDa
Is deze film ergens te koop op dvd? Het is lang geleden dat ik deze film heb gezien. Ik kan me er niet veel meer bij voorstellen. Zou hem nog weleens willen zien.

avatar van Aapje81
Geen onaardige film met niet al te slecht acteerwerk en een verhaaltje waar ik me net niet voor zou verhangen. De paar naaktscenes zijn wel overtuigend en daarom is deze film best de moeite waard.

Aapje81 schreef:

Hahaha, de naaktscenes zijn wel essentieel om deze film de moeite waard te kunnen vinden ja. Maar inderdaad: ze zijn overtuigend. Overigens is de kwalificatie 'softporno' wat overdreven lijkt me, er zitten toch maar 2 naaktscenes is, als ik me het goed herinner?

avatar van Duke Nukem
Pamela zet haar twee grootste troeven in, in deze lowbudget actiefilm. Wat kun je nog meer zeggen over deze film?