Bending the Rules (2012)

Actie / Drama

geregisseerd door Artie Mandelberg
met Jamie Kennedy, Alicia Witt en Jennifer Esposito

Detective Nick Blades is politieagent in New Orleans, maar hij wordt beschuldigd van corruptie. Zijn assistent Theo Gold heeft de eer om Nick achter de tralies te krijgen. Als de twee partners recht tegenover elkaar komen te staan en stuiten op een crimineel plot, blijken geduld en geluk de twee ingrediënten om af te rekenen met een gevaarlijke moordenaar. Voordat ze elkaar vermoorden.

avatar van HALVE TAMME.
Vanavond maar eens bekijken.Ik ben benieuwd.

HALVE TAMME. schreef:
Vanavond maar eens bekijken.Ik ben benieuwd.

Deze zometeen ook maar eens bekijken...recensie volgt.

Wel een hoge score op IMDB dus ik ben zeer benieuwd.

avatar van SaNDuTjE
Een 5.2 na 308 stemmen is niet echt een hoge score aangezien een deel van de cast zal zijn.

avatar van Insignificance
Toen Dogla79 z'n berichtje postte, stond de film nog op een dikke 9.

avatar van SaNDuTjE
Dus binnen 2 uur tijd is deze film van een 9 naar een 5 gegaan... dat belooft nog wat

Insignificance schreef:
Toen Dogla79 z'n berichtje postte, stond de film nog op een dikke 9.

Ja inderdaad zeg!!! Nu ben ik helemaal benieuwd =)

avatar van Insignificance
Dan zijn wij weer benieuwd wat jij ervan vond.

avatar van SnakeDoc
Een 5 en een 1. Hmm, ..... hier kunnen we alsnog weinig mee he

avatar van dope
Ik ben er net aan begonnen. Tis in ieder geval géén drama, had ik ook niet verwacht gezien de cast!

avatar van dope
Tis n 13 in n dozijn actie-comedy, maar toch wel te doen. Het acteerwerk van The Edge viel me reuze mee.

Insignificance schreef:
Dan zijn wij weer benieuwd wat jij ervan vond.

Heb wel veel gelachen bij deze film.
Ik wist niet wat ik moest verwachten omdat ik deze acteurs niet kende,maar hij kijkt gewoon lekker weg.
Niks meer niks minder.Een ***

avatar van HALVE TAMME.
Dogla79 schreef:

Heb wel veel gelachen bij deze film.
Niks meer niks minder.Een ***

Twee zielen een gedachte.

avatar van Mood Indigo
zware tegenvaller...
een half uurtje kunnen volhouden, was blij dat ik wat anders kon gaan doen.
of je moet van Amerikaanse onzin prietpraat disney bullshit HUMOR houden, dan
moet 'm echt zien.

avatar van snarfje5508
Wat een dramatisch slechte film. Snel vergeten, absoluut zonde van de tijd !

avatar van schumacher
Ik heb gekeken naar deze omdat ik EDGE ken van de Wrestling maar helaas bracht de film niet hetgeen ik had gehoopt, zeer jammer, gemiste kans, helaas dus geene aanrader.

avatar van pieterTk
De acteerprestaties van Kennedy zijn om van te huilen, terwijl ik Copeland niet slecht vindt acteren. Over het geheel genomen is dit gewoon een slechte film, maar het kijkt wel redelijk weg.

avatar van pieterTk
Waarom wordt dit trouwens een Actie/Drama genoemd, volgens mij kunnen ze het beter Komedie/Actie noemen.

grappige film met een hoop humor

avatar van erpunited
Mwah niks aparts

avatar van Waackx
Aardig actie/komedie-filmpje waarvan ik moet zeggen dat dit beste rol/film is die ik heb gezien van Kennedy.
Maar als je Son of the Mask en Malibu's Most Wanted op je cv hebt staan dan is dat al snel gebeurd.
Maar toegegeven hij deed het best aardig net als The Edge, ook hij speelde prima.
De film blinkt nergens in uit maar is een vermakelijk tussendoortje.