The Haunting of Whaley House (2012)

Horror

geregisseerd door Jose Prendes
met Stephanie Greco, Lynn Lowry en Leigh Davis

Penny Abbott - die niet in geesten gelooft - geeft rondleidingen in het 'Whaley House'. In dit huis bevinden zich volgens de geruchten veel geesten. Tijdens een rondleiding meent een toerist een geest gezien te hebben. Ze is er slecht aan toe en wordt opgehaald door een ambulance. Volgens hoofddocente Bethany Williams - die dertig jaar in het huis gewerkt heeft - is er toch iets aan de hand in het huis.

Lui (crew)
Nieuwste film van The Asylum.

avatar van 606
Lui schreef:
Nieuwste film van The Asylum.
Zoals ik al zij bij 407 Dark Flight (2012), ik ben jaloers op al jou Horror toevoegingen het is mijn favo genre.

Lui (crew)
Horror is ook mijn favoriete genre en dat maakt het toevoegen natuurlijk extra leuk

avatar van 606
Lui schreef:
Kan ik me indenken, ik wil dat ook erg graag, alleen kan ik die vinden met kant en klare plots.

Lui (crew)
Meestal niet, maar soms kom je ze tegen. Het plot van 407 Dark Flight bijv. was kant en klaar.

Leuke spookhuisfilm voor een avondje. Hier en daar wat schrikeffecten

avatar van dvanhezik
ook mijn favoriete genre.ben benieuwt ga vanavond kijken

vanavond gekeken. Lang geleden dat ik me zo heb geïrriteerd aan acteurs. Dit was by FAR the slechtst geacteerde film die ik in lange tijd gezien heb.
Deze film is het kijken niet waard. De enige reden dat ik hem heb afgezien is omdat het te laat was er nog één op te zetten.

stekman schreef:

Helemaal mee eens.
De reden dat ik 2 sterren geef is, omdat ik gek ben op haunted houses en ik deze film ondanks de acteurs, (voornamelijk het medium, die rampzalig was) toch wel leuk vond.

avatar van Pazmaster
TROEP met een hoofdletter T en de rest ook. Slecht verhaal, slechte acteurs, slechte special FX, slechte sound FX en ga zo maar door. Daardoor is de spanning ook ver te zoeken. Het einde is dan wel weer leuk gevonden maar ook dat is niet erg origineel. 1,5 ster

Meneer Bungel
Sepiroth schreef:
Leuke spookhuisfilm voor een avondje. Hier en daar wat schrikeffecten
dvanhezik schreef:
ook mijn favoriete genre.ben benieuwt ga vanavond kijken
Toets spookhui in in de zoekbalk en zie daar!

avatar van dragonlady1982
Echt een B-film, het was erg saai en langdradig.......en omg wat een superslechte acteurs(heb me vooral dood geërgerd aan die rooie) voor mij niet meer dan 1 ster waard

avatar van angel1926
ook deze viel weer heel erg tegen!

alleen als dat meisje bezeten is vond ik beetje greepy

Het is mijn favorieten genre maar dit was echt teleurstellend

avatar van snarfje5508
Hoe dramatisch kun je acteren ? Het verhaaltje is natuurlijk al flinterdun en qua concept uitgekauwd maar deze hele productie maakt het alleen nog maar erger. Snel doorspoelen zou ik zeggen !

avatar van knusse stoel
Niet goed, niet slecht. Een redelijke film vonden wij beiden. Een B-film maar op beter niveau.
Ondanks de negatieve kritieke kritieken hieronder viel zoals gezegd de film niet tegen en er zaten her en der ook goede schrikmomenten in.

Waardeloze film dit komt enkel en alleen door waardeloos acteren van bijna iedereen. Ook niet logisch: er gaat iemand dood en een van de andere aanwezigen is bozer omdat zijn camera defect is dan dat er iemand overleden is. Nee dat was in mijn ogen echt drie keer niks.