Budz House (2011)

geregisseerd door Cameron Casey
met Terrell Anderson, Jim Baskin en Rich Paul Brignole

Maak kennis met Bud Howard, een werkloze luilak die nog leeft bij zijn moeder Mary Jane en zijn jonge zus Divine, vlakbij de Baldwin Hills in Californië. Bud vult zijn dagen met dagdromen over het ontwerpen van een succesvolle Marvel Comics strip. Zijn partners in crime zijn zijn beste vrienden; Jpeezy, Ooley en knappe Tony. Allen al even kansloos als Bud zelf. Hun dagelijkse leventje wordt omgegooid als de drie een flinke hoeveelheid wiet ontdekken. Ze kunnen hun geluk niet op, tot ze er achter komen dat ze de voorraad van de lokale bendeleider hebben opgerookt. Die is hier op zijn zachtst gezegd niet heel erg blij mee. Als de wietvoorraad in hun omgeving ook nog eens een dieptepunt bereikt, besluiten Bud en zijn vrienden een nieuw soort supermarihuana te maken waarmee zij zich in nog gevaarlijker vaarwater wagen.