Die Venusfalle (1988)

West-Duitsland

geregisseerd door Robert van Ackeren
met Horst-Günter Marx, Myriem Roussel en Sonja Kirchberger

Max heeft het allemaal: een bloeiende artsenpraktijk, een mooie woning en de perfecte vrouw, Coco. Ze omringt hem liefdevol en helpt hem zelfs bij zijn werk om zo dichter en meer bij hem te zijn. Voor Max lijkt het echter of hij als een dier in een kooi leeft. Op een dag draait hij een fout telefoonnummer. Een vrouw neemt op en om de een of andere reden besluit Max dat dit de vrouw van zijn dromen is. Hij raakt vertwijfeld en gaat 's nachts op zoek in Berlijn naar de onbekende vrouw.

plaatje is iets te flets..

Mwoa, vind 't plaatje wel prima eigenlijk...

stinissen schreef:

plaatje is iets te flets..

met genoegen even bewerkt voor je

er zijn via google afbeeldingen een paar mooie foto's te vinden van voornamelijk Kirchberger o.a. uit deze film. Blijkbaar heeft ze in Duitsland een heel hoog vamp gehalte.

Alleen al voor haar ging ik de film kijken.

stinissen schreef:

Alleen al voor haar ging ik de film kijken.

Snoeper !