Holiday (2010)

Frankrijk
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Guillaume Nicloux
met Jean-Pierre Darroussin, Judith Godrèche en Josiane Balasko

Op een avond strandt Michel Trémois bij een apotheek in een station en denkt terug aan de reeds gebeurtenissen die in twee dagen tijd zijn leven hebben omgegooid. Op weekend vertrokken met zijn vrouw Nadine om hun relatie en hun seksleven nieuw lezen in te blazen; maar uiteindelijk is niets gelopen zoals voorzien...Na een wilde nacht van eenmalige ontmoetingen is het ontwaken van Michel hard en pijnlijk. Hij wordt beschuldigd van moord en zijn vrouw is onvindbaar.