Kissin' Cousins (1964)

Muziek / Komedie

geregisseerd door Gene Nelson
met Elvis Presley, Arthur O'Connell en Glenda Farrell

Luitenant Josh Morgan wordt door de Amerikaanse luchtmacht naar een afgelegen gebied gestuurd om er te onderhandelen over het afstaan van grondgebied voor de bouw van een nieuwe raketbasis. De eigenaar van het gebied verzet zich hevig.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Een van de slechtere Elvis-films. Ditmaal is de gimmick zijn tweelingbroer. Flauw, idioot en zelfs banaal. Wie Elvis weer eens met zijn originele haarkleur sinds de 50er jaren wil zien komt bedrogen uit. Hij draagt hoogstwaarschijnlijk een blonde pruik. De score is beneden peil. Alleen leuk voor fans, vooral vanwege het hoge curiositeits gehalte.

avatar van movie acteurs
Doorsnee Elvis film. Dat de inhoud, verhaal, dialogen niet speciaal zijn, mag geen nieuws zijn. Inderdaad erg flauw en grappig wordt het nergens. Ook Elvis komt je op een gegeven moment de neus uit. Alleen voor de hardcore Elvis fans is dit het kijken nog waard, zoals gewoonlijk. 1,5.

avatar van Jules Vismale
Zo weet ik nog dat Yvonne Craig de beroemde zanger Elvis Presley heeft gekend en zij in 1964 in deze film als plattelandsmeisje, gekleed in een mooie ( blauwe jeans)overall, zij door hem over de schouder werd genomen en toen met haar rond danste!