Deadline (2012)

Drama / Mystery

geregisseerd door Curt Hahn
met Eric Roberts, Steve Talley en Anna Felix

De moord op een Afro-Amerikaanse jongen op het platteland van Alabama is bijna 20 jaar lang ongestraft, onopgelost en niet onderzocht geweest. Maar dat verandert als Matt Harper, een verslaggever van de Nashville Times, zich er mee gaat bemoeien. Ondanks het verzet van zijn uitgever, bedreigingen, een breuk met zijn verloofde en de diagnose dat zijn vader kanker heeft, begint Harper een onderzoek.

Standaard Mystery verhaal.

avatar van schumacher
Ik vond deze film echt niet goed, trok op nie veel, boeide me helemaal niet.

Afgezaagde,langzame en slome film, waarbij je constant moet in dommelen,dus dan weet je genoeg hè?
Overigens is het wel triest hoe ze in het Zuiden over een dode zwarte dachten, helaas is er tot op heden nog toe bijna niks veranderd!!

Iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak maar als je geen zin hebt om een film te kijken is elke film bagger en ik krijg het idee dat dit vaak het geval is bij veel meningen ! Op deze manier krijgen veel films een cijfer die gewoon niet klopt en haken veel mensen af terwijl het best een leuke film kan zijn .
Dus mijn vraag aan alle leden van Moviemeter alleen een cijfer te geven als je echt zin had om een film te kijken dan krijg je cijfers die beter kloppen . En sowieso als je een normaal IQ hebt .

lezertje
michael L schreef:

Als iemand afhaakt bij een film, zegt dat heel veel over de film zelf. En heb jij zelf wel een normaal IQ door dergelijke onzin te durven stellen. Daarbij spreek jij je zelf behoorlijk tegen.

lezertje
Waardeloos scenario en onsterfelijke slechte dialogen. En nog veel slechter geacteerd.