The Oogieloves in the Big Balloon Adventure (2012)

1 stem

Familie

geregisseerd door Matthew Diamond
met Christopher Lloyd, Cary Elwes en Jaime Pressly

Het is Schuufy's verjaardag en de Oogieloves (Goobie, Zoozie en Toofie), organiseren samen met hun vrienden J. Edgar, Windy Window en Ruffy, een groot feest. Alles gaat goed tot J. Edgard een foutje maakt en de vijf laatste magische ballonnen verliest. De Oogieloves gaan op zoek naar de magische ballonnen en hopen deze tijdig terug te vinden om het feest van hun vriend te redden. Onderweg ontmoeten ze een aantal zeer interessante personages, met onder andere Dotty Rounder, Bobby Wobbly, Milky Marvin, Rosalie Rosebud en Lola en Lero Sombero. Kunnen deze nieuwe vrienden hen helpen de magische ballonnen terug te krijgen en op tijd terug te zijn in hun huisje om Schuufy's verrassingsverjaardag te vieren?

avatar van The One Ring
Heeft kennelijk het slechtste openingsweekend in de VS ooit. Hopelijk betekend dit niet dat hij hier niet meer uitkomt, want er zit een stofzuiger in met de naam J. Edgar.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Screen avarage van 207 dollar. Dat is amper 20 man. Dat is inderdaad het slechtste ooit voor een film die groot uitgebracht is in de VS (meer dan 1500 kopieën).

avatar van jarno1975
Draaide in het openingsweekend in 2160 bioscopen en was daarmee de slechtst scorende film ooit inderdaad.

Bron