The Trouble with the Truth (2011)

1 stem

geregisseerd door Jim Hemphill
met Lea Thompson, John Shea en Danielle Harris

Musicus Robert is een eeuwig hongerend artiest met weinig vaste lasten en een minimum aan verplichtingen. Als Roberts dochter aankondigt te gaan trouwen adviseert hij haar dit niet te doen. Zijn eigen huwelijk met Emily hield geen stand en hij begrijpt ook niet waarom iemand zijn vrijheid op zou geven. Maar als Robert en Emily elkaar weer eens treffen en dan oude herinneringen en pijnlikheden ophalen, ontdekken ze dat er nog een hoop kwesties onopgelost zijn en dat liefde, huwelijk, echtscheiding allemaal niet zo eenvoudig waren als dat ze hadden gewild.