Double Take (2001)

Actie / Komedie

geregisseerd door George Gallo
met Orlando Jones, Eddie Griffin en Gary Grubbs

Daryl Chase, een bankier op Wall Street wordt verdacht van illegale praktijken, en vlucht terwijl op de hielen gezeten wordt door politie, CIA en FBI. Hij komt in contact met Freddy Tiffany, een "hustler" van de straat. Daryl en Freddy wisselen van identiteit om de politie te kunnen ontvluchten. Langzaam komt Daryl er achter dat er een samenzwering aan de gang is, waarbij hij niet weet wie hij nou kan vertrouwen en wie niet.

avatar van Fortune
Het eerste half uur is best goed en grappig maar daarna vervalt de film in een vervelende lange humorloze zit.
Nee geen aanrader deze.

Bij het zien van het de titel dacht ik eigenlijk te maken te hebben met een adult film

avatar van Fortune
Nee, een gemiddelde adult film gaat professioneler te werk dan deze prent.

Fortune schreef:
Nee, een gemiddelde adult film gaat professioneler te werk dan deze prent.

Ik heb deze film volgens mij nog nooit gezien en eerlijk gezegd spreekt hij mee ook niet aan (zeker gezien de acteurs die erin meespelen). Het enige wat me aansprak was de grappige titel.

avatar van Roger Thornhill
Het steeds wisselende perspectief (is Freddy Tiffany nou wel of niet van de FBI?) is nog wel leuk, maar Eddie Griffins personage is werkelijk zeldzaam irritant, en dat keldert de hele film.

avatar van 606
Wat is dat lekkere nummer in de auto wat er gedraaid werd ?

avatar van Roger Thornhill
606, doet één van déze titels een belletje rinkelen?

Roger Thornhill schreef:
606, doet één van déze titels een belletje rinkelen?
Staat er niet tussen, wel een van Joy Enriquez is ook een mooi nummer. maar die ik bedoel is wel wat ouder. het nummer wordt in de auto gedraaid en hun denken dat het Rum DMC is.

avatar van Roger Thornhill
Bijna vier jaar geleden gezien, weet er vrijwel niets meer van, laat staan dat ik me nog kan herinneren welke muziek er op dat moment wordt gedraaid, helaas...

Roger Thornhill schreef:

deze scene

Double Take Dance Off - YouTube

avatar van 606
Iemand die uit mijn link de artiest en titel haalt ??