The Best Man (1999)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Malcolm D. Lee
met Taye Diggs, Nia Long en Morris Chestnut

Een groep vrienden komt bij elkaar voor een bruiloft. De 'Best man' (Taye Diggs) brengt alle aanwezige relaties in gevaar door zijn laatste boek te baseren op ervaringen met de vriendengroep. Eén vriendin (Nia Long), ontdekt een voorpublicatie en onthult enkele smeuïge details. Zal de bruiloft toch doorgaan?

De enige film met 'Candy' van Cameo er in. 2 keer zelfs!! Vandaar een halve ster meer van mij

Lekker vlot geregisseerde film die niet het sentiment opzoekt maar juist een luchtige toon kiest. De acteurs zijn prima, evenals de dialogen die vaak komsich zijn.
Lekkere feelgood movie waarvan je kunt merken dat er met veel plezier aan is gewerkt.

avatar van BenicioDelToro
Goede rol van Terrence Howard!

Ik vind diet echt een mooie film vooral de soundtrack after all is said and done

avatar van N_SANE
Dit is echt een film naar mijn hart. Humor, drama en romantiek wisselen zich prima af. Eén van mijn lievelingsfilms. Heerlijke sfeer en een heerlijke feeldgoodmovie die ik kan blijven kijken.

avatar van predator
Voor wie mooie, donkere, mensen wil zien is dit een fijne film, maar ik vond het erg magertjes allemaal.

Zeer matige nietszeggende film. Het acteerwerk gaat nog wel, maar de dialogen zijn slap en het verhaal ook.