• 8.260.451 stemmen

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Malcolm D. Lee

Met onder meer: Taye Diggs, Nia Long en Morris Chestnut

Plot The Best Man

Een groep vrienden komt bij elkaar voor een bruiloft. De 'Best man' (Taye Diggs) brengt alle aanwezige relaties in gevaar door zijn laatste boek te baseren op ervaringen met de vriendengroep. Eén vriendin (Nia Long), ontdekt een voorpublicatie en onthult enkele smeuïge details. Zal de bruiloft toch doorgaan?

imageimageimageimageimage

De enige film met 'Candy' van Cameo er in. 2 keer zelfs!! Vandaar een halve ster meer van mij

avatar van Leno

Leno

Lekker vlot geregisseerde film die niet het sentiment opzoekt maar juist een luchtige toon kiest. De acteurs zijn prima, evenals de dialogen die vaak komsich zijn.

Lekkere feelgood movie waarvan je kunt merken dat er met veel plezier aan is gewerkt.

avatar van BenicioDelToro

BenicioDelToro

Goede rol van Terrence Howard!

avatar van -RRJ-

-RRJ-

Ik vind diet echt een mooie film vooral de soundtrack after all is said and done

avatar van N_SANE

N_SANE

Dit is echt een film naar mijn hart. Humor, drama en romantiek wisselen zich prima af. Eén van mijn lievelingsfilms. Heerlijke sfeer en een heerlijke feeldgoodmovie die ik kan blijven kijken.

avatar van predator

predator

Voor wie mooie, donkere, mensen wil zien is dit een fijne film, maar ik vond het erg magertjes allemaal.

avatar van deccol

deccol

Zeer matige nietszeggende film. Het acteerwerk gaat nog wel, maar de dialogen zijn slap en het verhaal ook.