Take Me Home (2011)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sam Jaeger
met Sam Jaeger, Amber Jaeger en Lin Shaye

Nadat Thom afgewezen is door een fotostudio gooit zijn huisbaas al zijn bezittingen uit zijn appartement. Zonder kans op een baan en woonruimte wendt hij zich tot zijn laatste redmiddel: het rijden van illegale taxiritjes door de straten van New York. Gelukkig voor hem heeft Claire Barrow ook geen goede dag. Eerst ontdekt ze dat haar man vreemd gaat met zijn nieuwe secretaresse en dan blijkt haar vervreemde vader in Californië een hartaanval te hebben gehad. In een vlaag van verstandsverbijstering loopt ze 's nachts de straat op en houdt een taxi aan... de taxi van Thom.

avatar van david bohm
Wat al te brave road movie met redelijk acteerwerk van de cast. Dan/Thom is wel een innemend personage, zijn bijrijder niet echt. Het verhaaltje klinkt best interessant maar er wordt weinig meegedaan. Ook nauwelijks beelden van de omgeving bijvoorbeeld. Hoe ik bij deze film ben gekomen, daar heb ik geen idee meer van maar hij stond op mijn harde schijf.