The Dynamiter (2011)

1 stem

Avontuur / Drama

geregisseerd door Matthew Gordon
met William Ruffin, John Alex Nunnery en Patrick Rutherford

Het enige wat de 14-jarige Robbie Hendrick ooit wilde was een familie. Echter, als de zomer in Mississippi begint, loopt zijn eigenzinnige moeder weer weg uit angst voor een inzinking. Robbie blijft achter om voor zijn halfbroer Fess te zorgen. Als de dagen en nachten voorbij gaan zonder haar terugkeer, en met zijn gevaarlijke oudere broer Lucas in de buurt, moet Robbie zich er bij neerleggen dat zijn droom van één gezin slechts een droom zal blijven.

avatar van Prinz
Kleine fijne intieme indie voor liefhebbers van o.a. Ballast.

Ook heerlijke soundtrack van Animal Collective, ik heb alvast genoten. Net geen 4*