• 8.351.881 stemmen

Genre: Horror / Sciencefiction

Geregisseerd door: Jim Wynorski

Met onder meer: Michael Madsen, Rachel Hunter en Shandi Finnessey

Plot Piranhaconda

"Part Snake! Part Fish! All Killer!"

De filmcrew van de low budget horrorfilm 'Head Chopper 3: Deadly Decapitation' wordt tijdens opnames in het Amazoneregenwoud gegijzeld door een groep kwaadwillende ontvoerders. De situatie wordt voor de crew nog penibeler als ze ook nog wordt aangevallen door een monster, dat een kruising is van een anaconda en een piranha.

imageimageimage

avatar van filmfan1967

filmfan1967

Zou minimaal zo leuk worden als Sharktopus. Releasedatum was aanvankelijk december 2011, maar wordt nu vermoedelijk mei 2012.

avatar van night rider

night rider

geweldig......bier en popcorn plus ouderwets genieten van pulp

avatar van ibendb

ibendb

Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ziet er nogal slecht uit, maar ik wil 'm best zien.

stinissen (crew films & series)

Een van de slechtste horrors ooit, dat de cast hier zich voor laat gebruiken zal wel met geld te maken hebben...... Deze poster gaat wel en is stukken beter als de film en de poster die er nu op staat.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

En of!

En ik ben toch wel zeker benieuwd naar de film. Dankzij de nieuwe poster alleen maar nog meer.

avatar van filmfan1967

filmfan1967

Het is niet zo moeilijk om deze film de grond in te boren. Vergelijk de film met de grootse klassiekers, Oscar-materiaal, en je komt zo op 0,5 sterren uit. Heb je wel weer anderhalf uur van je leven verspild aan rommel. Bespaar je dus de moeite.

Maar als je juist een beetje lol beleeft aan low budget B-films, dan kun je je met Piranhaconda misschien juist goed vermaken. Dan zie je de lol van de filmcrew die een B-horrorfilm aan het opnemen is en geconfronteerd wordt met een echt monster en zie je de vergelijking tussen de geacteerde regisseur en de werkelijke regisseur Wynorksi (als je tenminste de documentaire Popatopolis kent; in plaats van "cut" zegt hij "I hate it, I hate it, I hate it"). En dan vind je het leuk om al die rondborstige actrices opgegeten te zien worden door de piranhaconda (die een duidelijke voorkeur heeft voor silicone), actrices die we uit diverse andere films van Wynorski kennen. Voor een Syfy film prima vermaak.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Beste syfy flick sinds Sharktopus. Ben geen vaste kijker, maar pik er altijd graag een stel mee. Dit keer is het vooral dankzij de setting raak. Een filmcrew in het regenwoud, omringt door zeer aardige eye candy. Kan bijna niet meer stuk. Teri Ivens overtuigde al vrij snel en kreeg toevallig van haar een gezellige foto toegestuurd op Twitter. Deze geeft goed aan waar de kracht van dit soort projecten nou eigenlijk ligt. Dicht bij de (schare) hoeveelheid fans staan en er zichtbaar veel plezier aan beleven. Blijft toch echt mijn hoekje dit, love it

avatar van DiDa

DiDa

Aan de trailer te zien valt deze nog mee. De piranhacondo had er nog slechter uit kunnen zien..(bv Mega Shark)

avatar van jipt

Wat een naam

lijkt me wel grappig, net zoals vroeger, verstand op 0 zetten

avatar van otherfool

otherfool

Look out, look out, I said look out!

Pi-Ran-Ha-Con-Da

Geniale theme-song als opening voor dit wederom verheffende SyFy-werkje. Michael Madsen is toch wel de enige acteur die minder overtuigend een professor kan spelen dan Steven Seagal. Voor hen die nog twijfelen zet hij zijn hoed af om een paarse bandana te showen. Inmiddels wordt de ene na de andere schaarsgeklede dame vermorzeld door het beest dat toch groot genoeg moet zijn om ook buiten de directe omstaanders redelijk op te vallen, maar afijn. Soms iets te zelfbewust parodiërend, maar de film serveert de wansmaak met redelijke allure.

Shoot them in the asses! 2*.

avatar van linxde1

linxde1

Hahahaha, die titel alleen al. Maar die poster ook!

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Erg fijne B-film die voor mij bewijst waarom het nog altijd de moeite waard is om tijd te investeren in dit soort films. Sfeervolle jungleshots, heel veel knipogen, rondborstige vrouwen in bikini en speciale effecten die verrassend goed zijn.

Ik werd hier erg vrolijk van, en daarom 4,0*!

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon

Vanavond genoten van dit "meesterwerk". Veel bijzonders was er toch niet op TV, dus hebben we besloten weer een keer naar de donderdag-avond-klassefilm op SyFy te kijken. Het was wel lachen, maar ik denk niet, dat dat de bedoeling van deze film is. Ik heb wel slechtere films gezien, maar kan me toch even niet herinneren waar en wanneer.

avatar van fritsy

fritsy

ik stem niet omdat je niet in de min kan stemmen.

ik denk dat ik klote zender syfy zender ook maar op zeg. jezus cristus wat een c en d films draaien ze daar toch op.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Zijn er echt mensen die hier naar kijken?????

avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

Tjah, Asylum films zijn ook nooit mijn ding zo geweest, maar je hebt overal je mensen voor.

avatar van ipman-99

ipman-99

"Half Fish, Half Snake ... All Death!" ... " !!!

Low budget (Heropfrissing) !!! Emoji!!! 'Piranhaconda' is door mijn ogen alweer

toe aan zijn 2-de heropfrissing. De opzet ... een filmcrew gaat in het regenwoud een

film opnemen maar worden dus geconfronteerd met iets anders !

Regisseur Jim Wynorski weet duidelijk wat de genre liefhebber wil ... neppe getrukeerde

computer effecten en een speciaal creatuur dat dood en vernieling zaait om toch maar zijn

'honger' te stillen !

Opnieuw schaars geklede chicks met inderdaad veel siliconen borsten !

Onder hen o.a adult actrice Angie Savage !

Lol entertainment met een heerlijke vaart en een speciaal creatuur !

avatar van blackwolves

blackwolves

dat zijn films die je gewoon moet bekijken voor de lol en meer niet want totaal alles van die films zoals deze zijn gewoon pure vermaak alles is dik overdreven. en pas op vele van die beesten zijn ook nog super intelligent zelfs slimmer dan de mens. maar toch altijd zo grappig en altijd zijn die mensen in die film super dom. pirana slang ja weer eens wat anders we hebben al van alles gezien haaien die in de lucht zweven zelfs onder het zand ook met twee kopen en zo zijn er genoeg van die films. ken je ook nog? die films waarvan er ook al meer of ene uit is gekomen van die krokodil of wat dacht je van Anaconda? wel beter dan dit maar altijd zijn de mensen in die films stom. ja ik houw wel van die films ook al zijn er die op geen klote trekken. maar gewoon leuk om eens te kijken en plezant. ga hem wel eens kijken

avatar van Vascago

Vascago

Halfje erbij na herziening. Ja er zijn inderdaad mensen die dit ook nog eens in de herziening gooien. Blijft leuk. Puur lockdownvermaak