Likvidator (2011)

Kazachstan
Actie / Thriller

geregisseerd door Akan Satayev
met Aitzhanov Berik, Vinnie Jones en Aziz Beyshenaliev

Na de dood van zijn oudere broer komt bodyguard Arsen er achter dat zijn dood geen ongeluk was. Hij wordt gecontacteerd door een geheime organisatie die zijn verhaal bevestigd. Hij besluit koste wat kost de waarheid te achterhalen. Maar bij elke stap die hij maakt komt hij er meer en meer achter hoe machtig de personen zijn die verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn broer.

sdr
Deze heb ik gezien en ik denk dat de film beter is als ze de originele taal zouden gebruiken.

Het komt de film zeker niet ten goede, zulke slechte stemmen als er gebruikt zijn.

Redelijke thriller die een halve ster aftrek krijgt door de vreselijke nasynchronisatie
des ondanks best de moeite waard.

avatar van schumacher
Ik dacht eerst dit zal eenzoveelste slechte amateurfilm zijn maar deze viel beter mee dan gedacht, uiteraard geen topfilm maar zeker doenbaar om eens gezien te hebben.

avatar van Phantasm
Leuk om een keer gezien te hebben, ze hadden beter de Russische taal aan kunnen houden, deze was in het Engels en kwam wel wat onwerkelijk over.