Barbie in a Mermaid Tale 2 (2012)

Alternatieve titel: Barbie in een Zeemeermin Avontuur 2

Canada
Animatie

geregisseerd door William Lau
met de stemmen van Kelly Sheridan en Tabitha St. Germain

De vrolijke en modebewuste surfkampioene Merliah, die toevallig ook een magische zeemeerminprinses is, beleeft spetterende avonturen in Australië, waar ze zich inschrijft voor de ultieme surfcompetitie. Maar wanneer de boosaardige zeemeermin Eris uit haar draaikolk ontsnapt om de troon van Oceana op te eisen, moeten Merliah en haar zeevriendjes in actie komen.

avatar van sinterklaas
Vervuiling op Moviemeter!!!!!