• 8.480.406 stemmen

Geregisseerd door: Mark Lamprell

Met onder meer: Laura Michelle Kelly, Ronan Keating en Magda Szubanski

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Goddess

"There's one in all of us."

De jonge moeder Elspeth Dickens droomt ervan om een ster te worden, ondanks dat ze vastzit in een afgelegen boerderij, terwijl haar man James constant van huis is om walvissen te redden. Elspeth installeert een webcam in haar keuken, om haar ondeugende tweeling-zoontjes in de gaten te houden, en wordt al snel een internetsensatie met de grappige liedjes die ze in de keuken zingt. Haar webcam biedt haar ongekende kansen.

Social Media

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Clip met Ronan Keating (ex-Boyzone), met op de achtergrond een preview trailer van de film "Goddess" (nog geen trailer online):

YouTube

avatar van Jill509

Jill509

Wanneer komt deze film naar Nederland?

gauke

Het verhaal heeft niet bijzonder veel om het lijf in deze wel frivole en energieke feel good film. Het had van mij dramatischer gemogen (de personages krijgen weinig diepgang) en ook het niveau van de verschillende liedjes viel behoorlijk tegen: bij mij is er geen een blijven hangen. Hoewel het meer een one woman show van Laura Michelle Kelly was, vond ik dat Ronan Keating meer charisma had. Het acteren van de rest van de cast was niet bijzonder.

avatar van K. V.

K. V.

Dit was toch wel een beetje een verrassing. 'k dacht eerst dat het een soort komedie ging zijn, maar het was eerder een muzikale film over een "desperate housewife". Het was wel een vermakelijke film die in het tweede deel eerder de iets dramatische toer opgaat, maar dan natuurlijk weer goed eindigt.

De liedjes waren wel leuk en ook de cast deed het zeker niet slecht.

Wie eens zin heeft in een muzikale, ontspannende filmavond is hier wel aan het goeie adres.

'k vond het zo'n 6,5/10, maar zal het afronden op 3,5 sterren.