The Glass Bottom Boat (1966)

Alternatieve titel: The Spy in Lace Panties

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Frank Tashlin
met Doris Day, Rod Taylor en Arthur Godfrey

Bruce Templeton (Rod Taylor) is uitvinder van noviteiten en hoofd van een onderzoekslaboratorium. Hij raakt geïnteresseerd in de onhandige maar aantrekkelijke publiciteitsmedewerker Jennifer Nelson (Doris Day), die hij als biografe meesleept. Vanwege een geheim project is er een spion in de buurt en een bewaker denkt dat zij dat is, iets dat steeds meer mensen beginnen te geloven. Ondertussen ontstaat er een romance tussen Bruce en Jennifer.

Alle films van Doris Day lijken op elkaar.

avatar van matthijs_013
Het was inderdaad een typische Day film. Ik heb er vandaag weer twee van haar gekeken, en That Touch of Mink beviel een stuk beter. Het begin leek veelbelovend voor 2 vermakelijke uurtjes, maar de film zwakte helaas een stuk af toen heel dat spionage-complot in beeld kwam.

avatar van movie acteurs
Goede film met Doris Day.

Ik hou niet echt van die Romantische Komedies maar deze krijgt een uitzondering. Vooral Doris is meestal wel fijn in dit soort films. Vermakelijke film waarbij ik me niet heb verveeld. 3,5.

een geniale film, werkelijk één van de beste met Doris Day. zie je wel, movie acteurs, over sommige dingen zijn we het toch eens ik vond deze steeds maar beter worden, een zelfzaam verschijnsel

avatar van Betamax
Zat lekker te kijken ging ze opeens zingen.
Ben gek op oude films maar niet zingen in de film, dat trek ik dus niet.
Bij deze film des te erger omdat het me een prima film leek.
Vandaar die ene ster

ARD (The Glass Bottom Boat, zaterdag 31 december, 2:05 uur)

avatar van clubsport
redelijke film en bij vlagen ook wel grappig maar ik heb betere van haar gezien .