Winning (1969)

Actie / Drama

geregisseerd door James Goldstone
met Paul Newman, Joanne Woodward en Robert Wagner

In zijn overwinningsroes krijgt hij een relatie met een jonge vrouw en naarmate hij haar meer voor zich wint leert hij ook haar zoon kennen. Hij wil met haar trouwen, maar hij wil ook de Indianapolis 500 winnen.

avatar van jordybeukeboom
Ik heb deze dvd besteld bij DVD-Outlet. Ik wacht daar nu al ruim 3 maanden op... Normaal zijn ze wel sneller

Paul Newman en racen, dat leek mij een onverslaanbare combinatie

Redelijke film over een autocoureur die een leuke vrouw ontmoet. Een wat simpel verhaal dat verder ook een voorspelbaar verloop heeft (kan ook niet anders met een titel als winning). De film kijkt wel gemakkelijk weg, ondanks de wat lange lengte. Paul Newman stelt niet teleur en een aantal spectaculaire beelden van voornamelijk één lange autorace.