• 8.489.082 stemmen

Geregisseerd door: Hwang In-ho

Met onder meer: Son Ye-jin, Lee Min-ki en Park Chul-min

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Plot O-ssak-han Yeon-ae

"When her scariest secret revealed, you will be."

Yeo-Ri is een meisje dat een duister geheim met zich meedraagt: ze ziet geesten! Goochelaar Jo-Goo ziet haar tijdens een van zijn straatoptredens en vraagt haar mee te doen in zijn show, haar geheim niet wetende. Het koppel wordt een groot succes, maar Yeo-Ri's geheim blijft voor problemen zorgen.

imageimageimageimageimage

BBarbie

Ik heb helemaal niets met films over geesten en spoken. De enige aanleiding om deze film te zien was Ye-jin Son, naar mijn mening een van de beste actrices van het huidige tijdsgewricht. Leuk om haar opnieuw te zien, maar het verhaal deed mij helemaal niets. Eigenlijk een beetje zonde van de moeite.

Het is overigens eerder een romantische komedie dan een romantisch drama, zoals onder genre staat aangegeven.