• 8.356.430 stemmen

Geregisseerd door: Alex Zamm

Met onder meer: Larry the Cable Guy, David Mackey en Erin Beute

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Tooth Fairy 2

Larry Guthrie verliest de liefde van zijn leven aan de populairste jongen uit de stad. Om haar terug te winnen gaat hij vrijwilligerswerk doen met de kinderen van haar naschoolse opvang. Wanneer Larry per ongeluk aan de kinderen vertelt dat de tandenfee niet bestaat, verandert hij zelf in een fee.

image

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

Matige 2

Snap een vervolg ook niet helemaal, want om nou te zeggen dat deel 1 zo succesvol was...

avatar van schumacher

schumacher

De 1ste vond ik nog oke. Deze hadden ze beter achterwege gelaten.

Niet dat ik me verveeld heb ofzo maar er is gewoon niet veel aan, der valt weinig over te zeggen,eens goed om gezien te hebben maar voor de rest snel vergeten. Klein mannen zullen deze mss wel oke vinden maar bij de 1ste kan je als volwassen persoon er nog de fun van in zien.

Dit mocht echt wel beter zijn gedaan.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Kinderachtig, flauw, slechte special FX, slechte humor, slecht verhaal... Slecht dus, maar misschien dat hele kleine kids dit nog leuk vinden? Of zelfs te slecht voor de kleintjes? 1,5 ster

avatar van m1701

m1701

Vond het best een grappige film.

The Cable Guy deed het aardig, maar The Rock was is deel 1 net

wat grappiger. Verhaal was wat standaard maar heb me

toch aardig vermaakt in het vliegtuig

Leuk voor een keertje

avatar van elayz

elayz

vond deze ik best welk. netzo leuk als deel 1 eigenlijk

avatar van krosnicky

krosnicky

vond het jammer dat er geen links waren naar deel zo konden ze Tracy de vleugel loze fee en de opper fee gespeeld door julie Andrews er opnieuw een bij rol laten in spelen en konden ze in plaats van de americanfootball wetstrijden op tv konden ze ijshocky wetstrijden uitzenden waar Derek ( Dwayne Johnson) een intervieuw in haf en dat hij er bijvoorbeeld in kon vertellen dat hij met ijshocky ging stoppen om meer tijd met zijn gezin te kunnen doorbrengen maar helaas zat dat of iets gelijk aardigs er niet in en daarom is dit een mindere film