Electrick Children (2012)

geregisseerd door Rebecca Thomas
met Julia Garner, Rory Culkin en Liam Aiken

Op haar 15e verjaardag ontdekt Rachel, een jong Mormoons meisje uit een fundamentalistische gemeenschap, een verboden cassette met rockmuziek. Ze heeft nog nooit zoiets gehoord en beleeft een wonderbaarlijke ervaring. Drie maanden later beweert ze een onbevlekte bevruchting te hebben door het luisteren naar de muziek. Haar ouders regelen een huwelijk, maar Rachel loopt weg naar de dichtstbijzijnde stad, Las Vegas. Ze gaat op zoek naar de man die op de tape zingt, denkend dat hij iets te maken heeft met haar mysterieuze zwangerschap.

avatar van SnakeDoc
Inmiddels normale poster toegevoegd.

Echt super mooi zeg!