Acts of Worship (2001)

geregisseerd door Rosemary Rodriguez
met Ana Reeder, Michael Hyatt en Nestor Rodriguez

Alix is een drugsverslaafde die in de straten van Manhattan leeft. Digna is een befaamde fotografe in dezelfde stad. Hun levens kruisen elkaar wanneer Digna Alix bewusteloos in een trappenhuis aantreft. Digna besluit Alix mee te nemen en haar te helpen. In eerste instantie lijkt het er op dat het contrast tussen de twee vrouwen niet groter zou kunnen zijn, maar als ze elkaar leren kennen, blijken ze dezelfde drijfveren te hebben en groeit er een sterke band tussen de twee.

Meneer Bungel
Trailer. Kreeg uitstekende kritieken (zie o.a. trailer) en won een aantal (kleine) awards (zie imdb).