Aliens vs. Avatars (2011)

Sciencefiction

geregisseerd door Lewis Schoenbrun
met Cassie Fliegel, Jason Lockhart en Dylan Vox

Een groepje van zes schoolvrienden gaat kamperen om even tot rust te komen. Ze komen echter terecht in een kat-en-muisspel met een buitenaards wezen. Ze weten niet wat ze moeten doen of wie ze kunnen vertrouwen en doen er alles aan om in leven te blijven. De vrienden ontmoeten Ava, een vriendelijk buitenaards wezen, en besluiten om samen te werken.

Goto
Aliens...Avatars...Is Lewis Schoenbrun een pseudoniem van James Cameron?

avatar van FunkStarr
Dit meen je niet...

stukje gezien echt erg ahaha

Nou inderdaad zeg... Maak dan geen film, bij voorbaat gedoemd te mislukken.

avatar van halokido431
Een halve ster voor die leuke dames.

avatar van cyberdad
Ongelooflijk, dat men dit in deze tijd nog durft te maken.
In de jaren50-60 kon je dit verwachten.

avatar van Lens
Dat Cassie, Jason en Dylan zich daaraan wagen, verschrikkelijke film ! En wie is Lewis Schoenbrun? O ja, Tales from the Crypt. Wesley Snipes leende zich nog wel voor Drop Zone (1994) maar wil daar liever niet aan worden herinnerd. Hoe gaat het eigenlijk met Wesley ?

avatar van pampie
halokido431 schreef:
Een halve ster voor die leuke dames.

Idd zeg, Er zijn vrijwel aan het begin heuse tietjes te zien.
Een halve ster daarvoor.

fantastische film .
beste ooit .
precies 2 minuten volgehouden lol

avatar van Raffie_75
Waarom verdoe ik toch elke keer weer mijn tijd met dit soort films, dit mag de nam film niet eens dragen vind ik.
De slechtste student op de filmacademie maakt ze nog beter!
In de carnavalswinkel hier op de hoek heb je nog mooiere en betere Alien en Avatarpakken...

Voor mij geen score... oke MIN (-) 5*

Ernstig dit, heel ernstig. Heb het nog even volgehouden, maar ik vraag me af of er iemand is die deze film helemaal kan uitzitten.

avatar van storm999
Ik kan geen 0,0 geven wat een troep voor deze tijd.

avatar van Davezelf
Vreselijk.