• 11.795 nieuwsartikelen

Genre: Drama / Familie

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Stacey Stewart Curtis

Met onder meer: Alison Pill, Megan Follows en Martha Burns

IMDb beoordeling: 6,0 (217)

Gesproken taal: Engels

Plot What Katy Did

1900. Katy Carr, een dertienjarig meisje met een nogal opvliegend karakter, bezorgt haar vader, die weduwnaar is, heel wat kopzorgen. Wanneer haar zieke nicht Helen bij hen intrekt, verandert Katy's wereld echter.

logo tmdbimage

avatar van Purmerend

Purmerend

Deze poster is van een boekcover. Maar ja vind maar eens een goede film poster!

avatar van Serpicos

Serpicos

Heel slechte tv-film

Het is al een tijdje geleden dat ik me nog zo aan een film heb geërgerd. En dat op zowat alle vlakken.

Je hebt om te beginnen het verhaaltje, dat niet echt ergens toe leidt, maar dat me (en ik denk bijna iedereen die dit opzet) zowat niet kon boeien en bovendien ook dom is, met een paar fantastisch stompzinnige scènes als gevolg.

Dan zou je nog kunnen zeggen dat, ondanks het dom verhaal, de film je tot rust kan laten brengen en je een leuk middagfilmpje gezien kan hebben.. maar door toedoen van de talloze irritante en opgefokte personages in deze film loopt ook dat nog mis. Ai