Gamunui Yeonggwang 4: Gamunui Soonan (2011)

Alternatieve titels: Ga-moon-eui Yeong-gwang 4 - Ga-moon-eui Soo-nan | Unstoppable Family | Marrying the Mafia 4: Family Ordeal | 가문의 영광4 - 가문의 수난

Zuid-Korea
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Tae-won Jeong
met Su-mi Kim, Hyeon-jun Shin en Jae-hun Tak

In dit vierde deel van 'Marrying the Mafia' gaat het de voormalige maffiafamilie voor de wind. Deok-ja Hong (Su-mi Kim) is de president van het familiebedrijf en runt deze samen met haar drie zonen. Exportcijfers, en dan vooral uit Japan, lopen terug en als ze toestemming krijgen van de overheid om Zuid-Korea te verlaten, besluit de familie een reis te ondernemen naar Japan. De reis loopt echter niet als verwacht en de problemen voor de familie stapelen zich snel op.

avatar van Bacon
Het begon erg flauw, maar toen ze aankwamen in Fukuoka vond ik het wel leuk, aangezien ik leuke herinneringen heb aan Fukuoka.

Er volgde een leuke 3kwartier waarna het wat inkakte... Geen slechte film, maar helaas ook verre van goed.