The Suite Life Movie (2011)

Komedie / Avontuur

geregisseerd door Sean McNamara
met Cole Sprouse, Dylan Sprouse en Debby Ryan

Nadat Cody plannen heeft gemaakt om de voorjaarsvakantie door te brengen met zijn vriendin Baily verlaat hij de Tipton, het cruiseschip waar hij naar school gaat. Hij gaat werken voor Dokter Donald Spaulding bij een prestigieus onderzoeksbureau in de hoop een studiebeurs te krijgen voor Yale. Wanneer Cody's tweelingbroer zijn plannen onthuld aan Baily is ze woest en weigert ze nog met hem te praten.

avatar van juliegirlxoxo
Eigelijk een dikke tegenvaller,The Suite Life is leuk als serie maar in een film lukt het niet zo goed.

avatar van FILM!BOY!
Mee eens dat de serie rondom de tweelingbroers Zack en Cody leuk is. Als je nog op de basisschool zit dan. De film viel mij ook een beetje tegen, mede omdat de film zich bijna de volledige speelduur niet op de boot afspeelt. Heb mij er wel mee vermaakt. Toen hij vanochtend op Disney XD werd uitgezonden, heb ik d film voor de 2de keer gezien. Voor een keertje is hij leuk, maar als je hem voor de tweede keer kijkt, is het al een stuk minder. 3,0 voor de eerste keer dat ik hem zag.