• 8.351.903 stemmen

The Suite Life Movie (2011)

Komedie / Avontuur | 79 minuten

Genre: Komedie / Avontuur

Geregisseerd door: Sean McNamara

Met onder meer: Cole Sprouse, Dylan Sprouse en Debby Ryan

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot The Suite Life Movie

Nadat Cody plannen heeft gemaakt om de voorjaarsvakantie door te brengen met zijn vriendin Baily verlaat hij de Tipton, het cruiseschip waar hij naar school gaat. Hij gaat werken voor Dokter Donald Spaulding bij een prestigieus onderzoeksbureau in de hoop een studiebeurs te krijgen voor Yale. Wanneer Cody's tweelingbroer zijn plannen onthuld aan Baily is ze woest en weigert ze nog met hem te praten.

imageimageimageimageimage

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van juliegirlxoxo

juliegirlxoxo

Eigelijk een dikke tegenvaller,The Suite Life is leuk als serie maar in een film lukt het niet zo goed.

avatar van FILM!BOY!

FILM!BOY!

Mee eens dat de serie rondom de tweelingbroers Zack en Cody leuk is. Als je nog op de basisschool zit dan. De film viel mij ook een beetje tegen, mede omdat de film zich bijna de volledige speelduur niet op de boot afspeelt. Heb mij er wel mee vermaakt. Toen hij vanochtend op Disney XD werd uitgezonden, heb ik d film voor de 2de keer gezien. Voor een keertje is hij leuk, maar als je hem voor de tweede keer kijkt, is het al een stuk minder. 3,0 voor de eerste keer dat ik hem zag.

avatar van soom

soom

Goedkope Hollywood zooi. Maar dankzij Cole (jep, ik ben sinds Five Feet apart, wég van hem) en Dylan genoeg de moeite waard. Beide heren zijn niet eens de beste, leukste of knapste acteurs ooit. Maar er zit een zekere pit in, die al duidelijk werd sinds Friends (Cole dan natuurlijk).

Redelijk om te zien, hoe kinderachtig ook. Ja ja, als er iets is wat doelgroep zou moeten behelzen, dan ben ik dat dus niet. Maar ik heb me er toch wel enigszins mee vermaakt, hoe mijn tenen er ook van gaan krullen aan de randjes.

En.. Ik heb dit dus hoe dan ook, nét iets liever dan een Once Upon a time in America.