Wizards of Waverly Place: The Movie (2009)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Lev L. Spiro
met Selena Gomez, David Henrie en Jake T. Austin

Alex Russo (Selena Gomez) gaat met haar familie op vakantie naar de plek waar haar ouders elkaar voor het eerst ontmoetten. Ze krijgt ruzie met haar moeder en wenst dat haar ouders elkaar nooit ontmoet hadden. Door haar toverkrachten komt dit uit. Ze moet daarom met haar broer (David Henrie) op zoek naar de steen der dromen die daar in de buurt is verborgen om deze spreuk te verbreken.

avatar van huVILEub
Leuke familiefilm. Maar ik denk niet geheel afhankelijk van de serie. Dan is hij nog leuker. Maar of hij dat zonder kennis van de serie dat ook is.

avatar van FillumGek
Ik moet zeggen dat ik, wanneer ik thuis ben - bijna altijd Disney Channel op heb staan. Op een of andere manier kan ik nog steeds genieten van die jeugdseries, zeker als ze zo fout zijn nagesynchroniseerd

Daarom zie ik nog wel eens Wizards of Waverly Place, zo ook de movie, die al een paar keer is uitgezonden. Er zit nog best wat humor in waar ik om heb moeten glimlachen en de locatie - Caribbean - zorgt voor mooie plaatjes. En Selena Gomez is een erg mooie meid om te zien.

Leuke en goede avonturen film, vandaag weer eens (voor de hoeveelste keer?) uitgezonden op Disney Channel. Ik heb de film gekeken zonder enige kennis van de serie en alsnog is het plezierig om naar te kijken.

xNineSien
heel leuke film (: beter als het programma vindik

Ik heb m gezien en het is wel grappig

Ik heb de serie nog niet gezien maar ik had er wel al wat over gelezen dus ik wist ongeveer waarover het ging. Ik vond de film wel goed. Verhaal was goed. Af en toe wel een minder stuk in. Ik heb deze ook gezien omdat Selena Gomez er in meespeelde. Selena Gomez speelde erg goed.

avatar van moviechick-99
ik kijk naar de serie.maar de film heb ik nog niet gezien

avatar van Stewie Griffin
Wel een leuke film, maar de serie is 10 X leuker.
Het valt me ook tegen dat ze dat "gevecht" op het einde met de computer gemaakt hebben...
Maar voor de rest een leuke film.

avatar van tal1b
leuk familie filmpje, grappige momenten.
en idd SG leuk om naar te kijken.

avatar van miss_efron
Leuke familie film en zeker aanrader voor al degene die wizards of Waverly Place volgen als serie!

Leuke film, leuke jongen ook, David Henrie, alleen soms wel bagger acteerwerk.

avatar van melikee-55
Het is weer dezelfde verhaallijn als in de serie,
Van dat de moeder niet weet wie ze is, of dat ze niet dat ze kinderen heeft is al in de 1e seizoen gebeurd van Wizards Of Waverly Place

Het was wel mooi gemaakt
alleen ze konden wel wat anders doen aan de verhaallijn

avatar van soom
Ik wens dat...

- Alle mensen geluk vinden, waar ook ter wereld ze zich bevinden.
- Ik niet zo'n chaoot was, dan was ik niet mijn afstandsbediening van m'n portable dvd speler kwijt geraakt.. In een ruimte met 3 kamers..
- Ik niet in een zwart gat gevallen zou zijn, na het overlijden van mama.
- Er geen pijn, lijden, strijd, ziekte, kwaadheid, jaloezie, boosheid, oorlog bestond.
- Mensen kunnen vinden wat ze zoeken in de liefde.
- Gelijkheid voor iedereen, wie je ook bent.
- Ik de tijd 10 jaar kon terugzetten.

Ik wens zoveel, ik zou nog wel een stiefuurtje bezig zijn met 'Ik wens..' Maar goed, wie je ook bent, wat je ook doet, waar je ook mee bezig bent, wensen kunnen soms gewoon niet uitkomen. Helaas, eigenlijk. Maar goed, als je nooit zou lijden, zou je nooit kunnen weten wat het is om echt te leven, met alles wat er in een mensenleven ook kan gebeuren.

Ik wens dat ik mijn afstandsbediening nooit kwijt was geraakt. Hoe het ook kan gebeuren, ik weet het echt niet, maar ik raak dat ding om de haverklap kwijt.. Nu ben ik 'm al langer kwijt dan ik me kan heugen (ik vind 'm meestal na een dag wel weer). Ik wou eigenlijk ontzettend graag Wizards in 't Engels zien, maar ik heb echt geen zin om de hele tijd terug te gaan spoelen om te horen wat er gezegd wordt.. Dus dan maar in het Nederlands, de taal die ik het meest versta.
Wel tof. Selena is natuurlijk erg leuk, maar ook met name haar broer, Justin, was een mooi personage, die best wel iets kan aan acteren. Erg leuke film dus, met een paar fijne momenten, vooral tussen Justin en Alex dan. En het landschap is erg mooi gefilmd. Ik vind Selena sowieso wel een leuke actrice, en dus is mijn advies: Zoek eens een volwassener onderwerp, want dat kun je imo best aan.

echt een leuke familiefilm en zeker een paar leuke acteurs die er aan meedoen.
serie nooit gezien maar wel een rede om deze ook eens te downloaden net als de film

avatar van mikey
Disney gaf softcore specialist &Corman volgeling Spiro deze opdracht wat resulteerde in deze verschrikking.

avatar van Boenga
Bijzonder pover verhaal, geen humor, geen spanning, en zeer matig, vaak nogal theatraal acteerwerk.
Visueel oké, special effects meestal wel goed te doen, maar dat is het dan ook. Minder zou Disney onwaardig zijn.

Vanuit m'n hart geef ik deze 1*, ik vond er echt niks aan.
Maar:
98 minuten lang ging door m'n achterhoofd de vraag naar welk publiek deze film zich richt. Zeker niet naar volwassenen, en evenmin naar de leeftijdsgroep van de hoofdpersonages (15,16,17,...: ik kan me moeilijk voostellen dat die zitten te kijken naar een film over toverstaafjes waarmee je vanallesennogwat kan doen).
En misschien moet je dan zoiets proberen te beoordelen vanuit de blik van doelgroep; en die schat ik zo een jaar of 12...

Heel moeilijk, m'n ratio gokt op 2,5*.
In elk geval: kinderfilm, geen familiefilm.