Oldboys (2009)

Denemarken / Zweden
Komedie / Drama

geregisseerd door Nikolaj Steen
met Kristian Halken, Robert Hansen en Laura Christensen

Vagn, die inmiddels de vijftig is gepasseerd, leidt een solitair leven en speelt voetbal in een team met mannen van dezelfde leeftijd en sommige zijn zelfs nog ouder. Nadat Vagn door zijn teamgenoten per ongeluk wordt achtergelaten bij een tankstation, op weg naar een voetbalwedstrijd in Zweden, ontmoet hij de jonge draaideurcrimineel John. Samen belanden zij in een wilde achtervolging op zoek naar Vagn' s voetbal vrienden.

Oldboys is een prima road/movie met een glimlach en wordt nooit flauw.

avatar van wilofski
Perfect mijne meug.
Rustig, aangenaam verhaal, leuke moppen, prachtige natuur,... alles zit er in.
Het beste is ook dat het verhaal nooit flauw word of te traag gaat ondanks de trage opbouw.

Heb mij nergens verveeld en alle mensen aan wie ik deze film heb aangeraden vonden hem ook top. Zelf al een keer of 3 gezien en nooit spijt gehad.

avatar van Leo1954
Lieve komedie.

avatar van Onceuponanytime
Aangename film. Eens mee in het verhaal, kijk je met de glimlach verder.