• 8.347.248 stemmen

Met onder meer: Kristian Halken, Robert Hansen en Laura Christensen

Oorspronkelijke taal: Deens

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Oldboys

Vagn, die inmiddels de vijftig is gepasseerd, leidt een solitair leven en speelt voetbal in een team met mannen van dezelfde leeftijd en sommige zijn zelfs nog ouder. Nadat Vagn door zijn teamgenoten per ongeluk wordt achtergelaten bij een tankstation op weg naar een voetbalwedstrijd in Zweden, ontmoet hij de jonge draaideurcrimineel John. Samen belanden zij in een wilde achtervolging op zoek naar Vagns voetbalvrienden.

imageimageimageimageimageimageimage

stinissen (crew films & series)

Oldboys is een prima road/movie met een glimlach en wordt nooit flauw.

avatar van wilofski

wilofski

Perfect mijne meug.

Rustig, aangenaam verhaal, leuke moppen, prachtige natuur,... alles zit er in.

Het beste is ook dat het verhaal nooit flauw word of te traag gaat ondanks de trage opbouw.

Heb mij nergens verveeld en alle mensen aan wie ik deze film heb aangeraden vonden hem ook top. Zelf al een keer of 3 gezien en nooit spijt gehad.

avatar van Leo1954

Leo1954

• 2071 berichten

Lieve komedie.

avatar van Onceuponanytime

Onceuponanytime

Aangename film. Eens mee in het verhaal, kijk je met de glimlach verder.

avatar van shawna

shawna

Snap de hoge scores niet. Ik vond het een saaie film.

avatar van kinkymen

kinkymen

Heerlijke film, echt genoten.

Mooie roadmovie met mooie karakters en prima acteerwerk. Soms super komisch, situatie later plots weer drama.

avatar van aSMoDeuS

aSMoDeuS

Superflauw, juist! Maar op een goede manier. Plezierige wegkijker.

avatar van Fisico

Fisico (moderator films)

Een luchtige feel good movie met een vleugje humor, drama en romantiek. Serieus moet het allemaal niet genomen worden en de moraal ligt er wat dik op, maar gezellig en vermakelijk was het zeker wel. Hoe fijn is het niet om samen met je vrienden een potje te voetballen (of te sporten)? Maakt niet uit hoe oud je bent. Kameraadschap en een uitje zonder moeder de vrouw, daar kan weinig tegenop.

Fijne personages passeren de revue aan wie ik allen een warm hart toevertrouw. Verveelde nergens en vloog voorbij, letterlijk zelfs met het road movie gedeelte. Vooral het eerste gedeelte is komischer van aard, nadien ligt de klemtoon op vriendschap en wat meer drama. Geen Oscarmateriaal, maar desalniettemin geslaagd!

avatar van Cuencano

Cuencano

Ben normaal wel fan van roadmovies, maar ik vond deze toch net iets onder de maat. Met name het eerste halfuur had ik af en toe de neiging om hem af te zetten. Blij dat ik dat niet gedaan heb, want het tweede deel vond ik een stuk beter. De humor (vooral rond het voetbalteam) was wel heel erg flauw, het drama-deel kon ik wel waarderen.

Een mager zesje.