Harold's Going Stiff (2011)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Komedie

geregisseerd door Keith Wright
met Eleanor James, Andy Pandini en Daniel Gosling

De eenzame, gepensioneerde Harold Gimble is de eerste man die lijdt aan een nieuwe neurologische ziekte, die hem langzaam verandert in een zombie-achtig wezen. De verpleegkundige Penny Rudge wordt gestuurd om zijn stijfheid te verlichten middels speciale massagetechnieken en ze worden al snel goede vrienden. Harold stemt er mee in om als proefpersoon te dienen in een privé-kliniek.

avatar van dutchtuga
Intrigerend uitgangspunt. Dit lijkt me wel wat.

avatar van jarno1975
Te zien op Imagine

avatar van Number23
Ik kan niet echt goed kijken naar goedbedoelde, maar extreem lowbudget filmpjes. Zo ook in dit geval. De acteurs zijn niet eens zo slecht en er zitten een paar geinige stukjes in, je ziet toch het amateurisme. Daar kan ik meestal niet goed mee dealen. Normaal gesproken zeg ik dit nooit, want vind het altijd beetje denigrerend, maar niet moet het even: 2* voor de moeite.