• 8.356.430 stemmen

Harold's Going Stiff (2011)

Horror / Komedie | 75 minuten

Genre: Horror / Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Keith Wright

Met onder meer: Andy Pandini

IMDb beoordeling: 5,8 (707)

Plot Harold's Going Stiff

"The nicest zombie you'll ever meet."

De eenzame, gepensioneerde Harold Gimble is de eerste man die lijdt aan een nieuwe neurologische ziekte, die hem langzaam verandert in een zombie-achtig wezen. De verpleegkundige Penny Rudge wordt gestuurd om zijn stijfheid te verlichten middels speciale massagetechnieken en ze worden al snel goede vrienden. Harold stemt er mee in om als proefpersoon te dienen in een privé-kliniek.

image

Stacey Tattle

News Reporter

avatar van dutchtuga

dutchtuga

Intrigerend uitgangspunt. Dit lijkt me wel wat.

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

Te zien op Imagine

avatar van Number23

Number23

Ik kan niet echt goed kijken naar goedbedoelde, maar extreem lowbudget filmpjes. Zo ook in dit geval. De acteurs zijn niet eens zo slecht en er zitten een paar geinige stukjes in, je ziet toch het amateurisme. Daar kan ik meestal niet goed mee dealen. Normaal gesproken zeg ik dit nooit, want vind het altijd beetje denigrerend, maar niet moet het even: 2* voor de moeite.