Air Collision (2012)

Actie

geregisseerd door Liz Adams
met Reginald VelJohnson, Jordan Ladd en Gerald Webb

Door een zonnestorm begeeft het controlesysteem van het luchtverkeer het. Het presidentiële vliegtuig 'Air Force One' en een commercieel vliegtuig vol met passagiers, die zich in de lucht boven het middenwesten bevinden, raken daardoor enorm in de problemen. Ze kunnen geen kant op.

avatar van Drekskiebel
The Asylum

avatar van WaynesW
Wat een regelrechte rampenfilm !!!

0,00/5

avatar van BlueJudaskiss
Ik wil The Asylum altijd erg graag het voordeel van de twijfel geven maar dat is ook nu niet gelukt. Grappige anti-held in de vorm van een luchtverkeersleider, maar ik was op een gegeven moment helemaal murw gebeukt door al het gegil, terroristen, straaljagers, bommen, vrouwen op fietsen, hollende figuranten, nog meer geschreeuw, inslagen en aanslagen.. En toen bleek ik krap iets over de helft te zitten. Sorry jongens, dit hou ik niet langer vol.