Night Terror (1977)

Thriller

geregisseerd door E.W. Swackhamer
met Valerie Harper, Richard Romanus en Nicholas Pryor

Een mooie jonge vrouw rijdt huiswaarts met haar auto over de snelweg. Het is laat op de avond. Tijdens een halte is ze getuige van de moord op een politieagent. Kort daarop stelt ze tot haar afgrijzen vast dat de dader haar achtervolgt. Ze moet op de vlucht slaan voor deze gevaarlijke gek.

Geweldige en zeer spannende tv-thriller met een wereldrol van Valerie Harper de film gaat onder de huid en is zeer beklemmend.

avatar van brucecampbell
Degelijke tv-thriller, maar er had zoveel meer ingezeten. De motivaties van de dader blijven een raadsel en hij laat zich wel erg makkelijk klissen.

avatar van mikey
Leuk golden age tv werk. Verwacht geen Duel-achtige kunstwerk.

avatar van perceived
Zeker geen Duel idd, maar wel een toffe Seventies TV-Thriller.