The Entitled (2011)

Canada
Thriller

geregisseerd door Aaron Woodley
met Ray Liotta, Kevin Zegers en Laura Vandervoort

Het leven van Paul Dynan wordt op zijn kop gezet wanneer hij besluit om drie jonge mensen te ontvoeren en ze vast te houden voor losgeld om zo zijn eigen familie te redden. De zaken lopen uit de hand wanneer zijn psychotische partners schietgraag blijken te zijn en de gijzelaars zo hun eigen verrassingen in petto hebben voor de ontvoerders. Wanneer het bloed is vergoten en zijn perfecte plan vreselijk mis loopt, moet Dynan er alles aan doen om zijn zelf opgezette val te ontlopen.

avatar van komerad
Het begin is inderdaad rommelig. Waz zelfs even de draad kwijt.
Verder vond ik het allemaal nog redelijk goed meevallen. Natuurlijk zie je het allemaal al van ver aankomen Dat hij de anderen zal laten opdraaien weet je immers al heel vroeg. Eens je dat weet zie je ook de manipulaties. Middelmaat met een +.

avatar van nightbreed
Matig en vergezocht werkje.

avatar van david bohm
Kijkbaar dit, maar het is echt een B-film, een soort tv-film.
Acteerwerk en de dialogen zijn pover. Het verhaal is ook niet echt origineel of sterk.
Matig.

Aardige film waarin drie rijke studenten worden ontvoerd voor losgeld. De film komt wat traag op gang, maar is uiteindelijk wel onderhoudend en redelijk spannend. Vooral omdat het verloop zich moeilijk laat voorspellen. De personages zijn niet altijd even geloofwaardig, en het einde stelt een beetje teleur. Toch nog met gemak 3.0 sterren.

avatar van Decec
Een goede thrillerfilm...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Kevin Zegers (TV serie Titanic)...
de rest ook bekende acteurs Stephen McHattie en
Ray Liotta...
Mooi HD kwaliteit...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...

avatar van Aapje81
Gemiddelde thriller met een hoop B-acteurs. Het verveelt niet maar is allemaal wat vergezocht. Na Recoil is dit de tweede keer dat ik Laura vandervoort in een film voorbij zie komen en dat is bepaalt geen straf.

Gemiddeld

avatar van flaphead
goede thriller. geen hoogdravend verhaal, maar het verveelt geen moment. de onderlinge verhoudingen en spanningen tussen zoals de vaders als de ontvoerders zijn prima geacteerd en maken voor een groot deel de film. paar leuke twistjes, hoewel een kleine voorspelbaarheid in het einde. al met al zeker geen tegenvaller voor een 'b-film'.

avatar van AmazingPP
Matige thriller die erg rommelig is in het begin. Hierdoor verliest de film zeer zeker je aandacht. Er had veel en veel meer in deze thriller gezeten als de regie wat strakker was geweest. Er wordt aardig geacteerd, niet hoogdravend, maar wat de neuk? Dat maakt op zich ook niet zoveel uit in dit soort films. Van het midden af is de film an sich best goed te pruimen. 3 *