Supervoksen (2006)

Alternatieve titel: Triple Dare

Denemarken

geregisseerd door Christina Rosendahl
met Emma Leth, Cathrine Bjørn en Amalie Lindegård

De drie vriendinnen Rebekka, Claudia en Sofie zitten net op de middelbare school en merken dagelijks dat ze geen kinderen meer zijn, maar ook nog net geen volwassenen. Op school hebben ze een project over overgangsrituelen in andere culturen en dan krijgt Rebekka een idee: dat moeten zij ook doen! En dus maken ze hun eigen overgangsritueel waarbij ze elkaar opdrachten geven en als ze die allemaal goed uitvoeren, zijn ze officieel volwassen.