The Apple Dumpling Gang (1975)

Alternatieve titel: De Appelbollen Bende

Western / Komedie

geregisseerd door Norman Tokar
met Bill Bixby, Susan Clark en Don Knotts

Berooide gokker Russell (Bixby) krijgt de voogdij over drie weesjes die na later blijkt een goudmijn hebben geërfd. Hun rijkdom trekt natuurlijk allerlei gespuis aan onder wie het stuntelende bandietenduo Theodore Ogelvie (Knotts) en Amos (Conway).

volgens mij klopt dit niet, weet t wel zeker

je hebt 2 delen,

deel 1 de the apple dumpling gang 1975

deel 2 the apple dumpling gang rides again 1979

hierboven staat de poster/video hoes van deel 2 terwijl het hier deel 1 betreft.

no biggie ofzo maar het klopt dus niet.

op imdb staan ze allebei trouwens

avatar van Jordy
Jordy (admin)
misschien kan iemand het even corrigeren?

Jordy schreef:

misschien kan iemand het even corrigeren?

is kennelijk al gedaan!

alleen gaat iemand nog die deel 2 op de site zettten? The apple dumpling gang rides again.
Ik ben een n00b daarin dus ik hoop dat iemand anders t voor me kan kan doen.
Deel twee staat zoals eerder vermeld wel op imdb dus dat moet wel lukken lijkt me.

dank u

greets neder

ga die films zo even kijken trouwens
heb ze gewoon nog op vhs van amerikaanse tv opgenomen.

zijn twee top 'kinder westerns' van disney
wegens nostalgische waarde allebei 4 sterrren van mij.( heb ze al een keertje of 50 gezien denk ik)

Neder schreef:

is kennelijk al gedaan!

Ik ben een n00b daarin dus ik hoop dat iemand anders t voor me kan kan doen.

dank u

greets neder

ga die films zo even kijken trouwens
heb ze gewoon nog op vhs van amerikaanse tv opgenomen.

zijn twee top 'kinder westerns' van disney

Plaatje aan gepast en het vervolg ook op de site gezet. ( moet nog gekeurd worden)

gr. Henk Stinissen

dank je wel !

avatar van Phantasm
Aardige Disneyfilm voor een zondagmiddag.